I'm so lucky lucky!

Hej!

Åhgud, idag är jag så lycklig!
Vid tio var jag hemma hos pappa och småsyskonen visade alla sina julklappar och så åt vi rester av deras stora buffé dom hade haft under julen. Sen åkte vi till Kungenskurva för att lillebror ville köpa en leksak och efter det bar det av mot forum där jag fick med mig hem en massa saker.
Sen här hemma så är min iphone färdig fixad och nu ska jag bara ladda ner senaste itunes för att ladda ner alla bra låtar och kunna ladda ner en massa appar.









Det översta plus den svarta BHn fick jag idag av pappa i julklapp och det understa köpte jag igår. Ska snart ladda ner The Sims spelet och sedan blir det väl och prova hur det är ^^

Kommentarer

Comment here!

Your name:
Remember me?

E-mail: (Visas bara för mig)

Din blogg eller hemsida:

Kör på bara :)

Trackback
RSS 2.0