Vattenskador och nertrampad

The voice va helt okej. En massa bra artister, Chris Medina, Danny, Erik Amarillo, Newkid, Sean Banan osv, dansa o sjöng med som galningar, haha :D
Sen blir man bjuden till någon efterfest i någon båt, haha, med hemmagjord jäger, asså omg.. nejtack liksom :p
Juste, köpte också saker, underkläder, 2 navelpiercingar, en kofta och sen hade mamma köpt mjukisbyxor till mig. Hittade också min drömsommaroutfit i H&M, måste köpa den sen när ja har pengar ^^

Min mobil gick sönder också :/
Fick typ en massa vatten på mig för vattnet gav dom rakt ovanför min o Lindas huven.. så man blev helt blöt, sen så när Linda skulle dricka så började alla puttas o vattet bara flööög.
Så nu har ja en gammal mobil, och kommer inte kunna ladda upp några bilder för den delen heller, så ni får nöjja er med webbilder o sen gamla bilder..


- haha, fjortistiider, 2009


Kommentarer

Comment here!

Your name:
Remember me?

E-mail: (Visas bara för mig)

Din blogg eller hemsida:

Kör på bara :)

Trackback
RSS 2.0