Sweet dreams

Vill bara ta ut min frustation lite. Jag stör mig sjukt mycket på min engelska lärare nu. Hon har varit sjuk i tre veckor nu och p.g.a det har vi inte kunnat ha np engelska muntliga. Hon är fortfarande sjuk och nu måste vi drabbas och sitta och ha np efter skolan. Jag skulle egentligen ha idag men jag kunde inte för att jag skulle sitta barnvakt och ingen annan kunde hämta dom, så måste ha imorgon istället, 08.15. Egentligen har vi sovmorgon till 12 och om vi inte har någon matte till 13 och sen är jag tvungen att gå till umo 13.30 så det skulle i princip betyda att jag inte skulle ha någon skola. Liksom kan man ens göra så?

Iallafall. På helgen har vi klassresa. Ska bli sjukt kul! Vi åker på fredag efter skolan och är där till söndag. Vi ska åka till koviken, ingen aning om vart det är, någonstans i Ekerö iallafall. Snacka om mys på hög nivå. Är sjukt taggad iallafall :D


Kommentarer

Comment here!

Your name:
Remember me?

E-mail: (Visas bara för mig)

Din blogg eller hemsida:

Kör på bara :)

Trackback
RSS 2.0