Freshh


Sitter här i min färsha nybäddade säng, älskar min säng, skulle älska den mer ifall den var liite mjukare och lite större ^^
Idag hade jag idrottsdag. Från halv 12 till 2, skit chill. Vi slog även skolrekord i höjhopp :)) Älskar sista månaden i skolan, det enda vi iallafall har är nästan bara lov och halvdagar, life is chill.
Erik gick härifrån för ett tag sen. Vi mysade till det med choklad och grädde som vi till sist satt och kletade in i varandras ansikten.. Imorgon är det 1 månad med sötnos, vi firar det med att sitta barnvakt åt mina syskon.. fast vi ska hyra film och ha lite snacks och sådant :)



Två bilder från ihelg. Vi skulle köra paintball men den ena läckte all co2 ut tror jag att det var, så vi körde prickskytte istället.


Kommentarer

Comment here!

Your name:
Remember me?

E-mail: (Visas bara för mig)

Din blogg eller hemsida:

Kör på bara :)

Trackback
RSS 2.0