Obsessed

Erik bad mig att skriva ett blogginlägg. Igår firade vi vår två månaders dag. Det blev att mysa hemma hos mig halva dagen innan vi drog till honom för att fixa oss och efter det gick vi till Texas Longhorn för att äta middag. Det blev en tvårätters. Sjuk god mat, jag blev vääldigt mätt. Efter det gick vi till io en timme.. geekigt jag vet. Sen stannade Erik hos mig tills jag hade somnat.
Denna dag började med frukost på sängen. Det blev crossainter, hallon youghurt och oboy. Mamma och comp. kom hem från deras kryssning från Finland idag också. Mamma hade köpt lite godis och Angry birds dricka till mig och Erik, mums! Idag blir det också att säga hejdå till älsklingen eftersom han ska åka till sin kompis land och på onsdag tar jag flyget till jämtland och stannar där i tre veckor. Så vi kommer inte ses på 3 veckor och 2 dagar.. :/


Igår


Nu ska jag joina gullet på Guitarr Hero. Seeya!

Kommentarer

Comment here!

Your name:
Remember me?

E-mail: (Visas bara för mig)

Din blogg eller hemsida:

Kör på bara :)

Trackback
RSS 2.0