Mys i biosalongen

Hejsan readers!
Idag har inget speciellt hänt. Köpte balskor och lösögonfransar till balen (visar i nästa inlägg). Min bal outfit kommer inte vara för mycket men samtidigt inte för lite heller, den är mer classy. Det är dom små detaljerna som blir de största somsagt. Jag tycker iallafall att det kommer bli assnyggt! Hela outfiten får ni se på torsdag ^^
Annars så har jag varit med Erik och vi gick och kollade på Prometheus. Jag tyckte att den var bra men Erik tyckte att den var sådär.. Men det var iallafall en del till Alien filmerna..

Imorgon är det sveriges nationaldag vilket innebär ledigt från skolan. Har inga spikade planer på vad som kommer att hittas på, men något blir det alltid :)


Koviken


Kommentarer

Comment here!

Your name:
Remember me?

E-mail: (Visas bara för mig)

Din blogg eller hemsida:

Kör på bara :)

Trackback
RSS 2.0