Mobilblogg!

Mobilbloggar istället för att krångla med datorn osv, är för trött för det. Har inte sovit ordentligt på två dygn.. Om vår klassresa till koviken berättar jag mer om imorgon, men det jag kan säga är att jag somnade runt 4-5 igår och idag blev vi väckta vid 8.00 tiden.. Så liite trött är man....
Träffade Erik i fridhems vid 11 redan (att han orkade gå upp) och så drog vi hem till mig och slöade här ett tag. Efter att det gått ett tag och vi hunnit vila så drog vi hem till honom för att duscha tillsammans, mysa osv. Vid 16.00 så drog jag till TC och träffade Nadja som jag inte har sett på drygt ett år. Vi drog till cafe 60 för att snacka om galna minnen, då menar jag galna, från förra året och vad som händer nu i våra liv :)
Efter det så drog jag hem till Erik igen för att äta carbonara och kolla film. Fullt upp idag som always, nu ska jag sova! Goodnight :))


Kommentarer

Comment here!

Your name:
Remember me?

E-mail: (Visas bara för mig)

Din blogg eller hemsida:

Kör på bara :)

Trackback
RSS 2.0