Klassresan

Nu tänkte jag berätta lite om vad som hände i vår klassresa.
På fredagen så åkte vi alla dit och vi alla tjejer fick chilligaste rummen. Vi tog hela övervåningen. En tjej från min klass hade med sig feta högtalare som vi använde en hel del. På kvällen blev det bastu. Vi satt 19 pers på en skit liten bastu, man satt helt iträngd i alla och jag tog även mitt första dopp ^^ Sedan blev det lite vattenkrig med iskallt vatten i duschen osv. Sent på kvällen/natten blev det fest.
På lördagen så hände inte mycket. Det var ju storm ute så man satt mest inne och degade bara. Fram mot kvällen blev det charader, har aldrig garvat så mycket känns det som, tillslut satt jag och Mirre och garvade åt allt eftersom vårt lag var så sjukt rolig! Efter det blev det "jag har aldrig" men då hände det lite saker, så alla drog till sitt rum men sen så samlades vi igen och var uppe hela natten.
På söndagen så blev vi väckta 8.00 på morgonen, jävligt jobbigt kan jag säga er.







Kommentarer

Comment here!

Your name:
Remember me?

E-mail: (Visas bara för mig)

Din blogg eller hemsida:

Kör på bara :)

Trackback
RSS 2.0