Dreams

Igår hade jag en sjukt trevlig kväll med Erik och compani. Vi var i Ballbreaker somsagt och det blev väldigt mycket mat och som avslutning på kvällen blev det bowling. Börjar fundera ifall jag har naturbegåvning på bowling eftersom jag hamnade på andra plats av sju pers som spelade denna gång, 10 poäng ifrån vinnaren ^^
Snart måste jag åka till västermalmsgallerian och köpa min skolavslutningsklänning innan affärerna hinner stängas och sen så måste jag städa mitt sjukt stökiga rum.. Det känns oerhört skönt att skolan slutar om två dagar!

På senaste tiden har jag också blivit väldigt sugen på en vespa. En vit. Tänk vad chill att rulla runt med den i stan och så. Mamma säger fortfarande nej och att det är farligt att köra den inne i stan, men jag ska ska övertala henne till att jag får en.. Det här ska funka.



Kommentarer

Comment here!

Your name:
Remember me?

E-mail: (Visas bara för mig)

Din blogg eller hemsida:

Kör på bara :)

Trackback
RSS 2.0