Sunny day

Idag åt man frukost halv tre ute i trädgården. Väldigt bra väder idag, liite blåsigt bara. Efter frukosten så cyklade jag och Erik ner till stranden och solade ett tag efter det gick vi till poolen för att sola och bada lite. Nu sitter jag ute på balkongen och solar. Tycker att vädret iår har varit uselt, nästan inte någon varm dag alls.. Hoppas det blir riktigt soligt när jag kommer till stockholm för då ska jag bli brun som en pepparkaka.
 
Igår så var vi på någon mingelfest. Det var chill, har aldrig varit på en mingelfest förut, kul med nya upplevelser. På kvällen så kollade vi på film, det blev The boy in the striped pyjamas. Andra gången jag ser den, kan nog börja gråta varje gång till den, så sorglig. Rekomenderar filmen starkt!
Imorgon åker bussen härifrån 11 på morgonen och sedan ska vi byta till tåg någonstans, men jag vet inte var.. Vi ska typ vara hemma runt 17.00.

Bilder från idag

Kommentarer

Comment here!

Your name:
Remember me?

E-mail: (Visas bara för mig)

Din blogg eller hemsida:

Kör på bara :)

Trackback
RSS 2.0