Utelåsta, lyckat..

Gud, dom senaste 3 dagarna har jag varit igång direkt jag har kommit hem. I måndags så städade jag direkt när jag kom hem, igår städade jag fram till 10 på kvällen och idag så har jag möblerat om ända till halv åtta. Äntligen kan man ta det lugnt liksom. Sitter med en skål med vindruvor, lyssnar på musik och har precis pratat en och en halvtimme med älskling, njuter av livet liksom.
Haha, gud.. när vi skulle upp och lämna mitt skåp så kom jag på att jag inte har nyckeln till vinden eller hem, så vi blev utelåsta lite.. Mamma och comp. var ju i landet så man fick lite panik där, men tillslut så kom vi in. Annars så har det varit en rätt rolig dag i jobbet idag, en av dom roligaste, tycker jag iallafall.
 
Nu fattas bara hyllor, ramar så jag kan sätta in bilder, måla väggarna, bordet, kanske byrån och ett smalt skåp vitt. Sen fattas ju såklart en massa små prylar som ny spegel, ljus, nya påslakan osv. (och nej, vi har inte kameraövervakning, klistermärket finns bara där för att..)

Kommentarer

Comment here!

Your name:
Remember me?

E-mail: (Visas bara för mig)

Din blogg eller hemsida:

Kör på bara :)

Trackback
RSS 2.0