Tips för håret

För ett tag sen så köpte jag en slags hårinpackning. Sachajuan heter den. Hade helt glömt bort att jag hade den så den har stått i mitt skåp och dammat i några månader nu.. Men använde den förra veckan och den gör verkligen ett under för mitt hår. Jag får så otroligt lent och glansit hår, sådant som man ser i hårreklamer. Men jag kan ha en liten fördel med att få så slikeslent hår eftersom jag har skandinaviskt hår och så har jag fått genom gener lent och fint hår naturligt.
När jag väl är inne i mitt hår ämnet så tänkte jag dra en nackdel, jag får aldrig till någon bra volym, det lägger bara efter några timmar, så det är lite tråkigt..
 

Kommentarer

Comment here!

Your name:
Remember me?

E-mail: (Visas bara för mig)

Din blogg eller hemsida:

Kör på bara :)

Trackback
RSS 2.0