Its friday

Jag vet att jag inte bloggade något igår, men jag orkade inte. Fick ett klagomål att jag borde uppdatera min blogg.
Idag var det sista jobbdagen. Äntligen har man dragit sig igenom tre veckor och tjänat ihop en massa pengar, man gjorde ju egentligen ingenting speciellt.. Vid 5 tänkte jag och Erik åka ut till landet och tillbringa helgen där och nästa vecka ska vi åka ut till hans land och chilla lite där. Det blir nog även turer in till stan för att träffa lite kompisar och kanske kolla The Voice.
 
Erik kom hem i onsdags, så har sovit hos honom de två föregånede nätterna och därmed dålig bloggning Gav honom en liten överraskning som jag visar i nästa inlägg.. Har faktiskt inte så mycket mer att berätta om och självklart kommer jag att mobilblogga (om det funkar dvs..) Nu ska jag gå och äta lite B&J med älskling, seeya!
 

Kommentarer

Comment here!

Your name:
Remember me?

E-mail: (Visas bara för mig)

Din blogg eller hemsida:

Kör på bara :)

Trackback
RSS 2.0