Horses

Visste ni att jag älskar hästar?
När jag var mindre var jag helt galen i hästar! Har en skit stor tjock häst bok med alla hästraser och den har jag nog suttit och bläddrat över 1000 gånger. När jag var liten så kollade vi den varenda kväll och jag valde alltid mina favorit raser. Jag började på ridskola och gick där några gånger men sen så stegrade sig en häst som jag skulle rida på och jag blev jätte rädd och slutade gå där. Anledningen till att jag bröt min arm när jag var liten, runt 4, så var det för att jag red på en häst. Teehee.
Tur att mina kusiner har en häst (förut hade dom tre). Hur många gånger har jag egentligen ramlat av och slagit i ryggen skit hårt och haft ont i några dagar, nästan ramlat av men kravlat mig upp igen vet jag inte :p För ungefär 2-3 år sen så kunde jag hoppa och trava med Riquet (Uttalas Rikett, min kusins häst), men nu vågar jag inte.. Borde bli modig och prova igen i sommar!

Har alltid vilja börja rida igen när jag har flyttat hemifrån. En liten dröm man har ^^






Kommentarer

Comment here!

Your name:
Remember me?

E-mail: (Visas bara för mig)

Din blogg eller hemsida:

Kör på bara :)

Trackback
RSS 2.0