Det här är inte kul!

Sitter och sörplar i mig te med hounung. När ska den här förbannade förkylningen försvinna? Hela förra veckan hostade jag, det var hemskt. Nu har jag otroligt ont i revbenen efter det. Det känns som dom bryts när jag hostar. Den här veckan ser det ut som om jag ska ha ont i halsen. Varje gång jag sväljer så känns det som någon skär av min hals. Hostan har nästan försvunnit helt (som tur är). Var tvungen att gå hem efter skolan, igen.. Stannade i Lindex påvägen och köpte sjukt fina BHar också, lite borde man få unna sig! Ikväll kommer Erik hit och vi ska sitta barnvakt åt mina syskon, hoppas dom inte är alltför jobbiga :P
Men nu ska jag läsa lite bloggar och äta bafucin och strepsiler, seya later!


Kommentarer

Comment here!

Your name:
Remember me?

E-mail: (Visas bara för mig)

Din blogg eller hemsida:

Kör på bara :)

Trackback
RSS 2.0