Trassla inte till saken genom att komma dragande med fakta.

Kom nyss hem. Va i Nacka Forum med pappa. Vi gick runt där, pratade, kollade på mobiler och vinterjackor. Har hittat en ny vinterjacka som jag förälskade mig i direkt. Men vet bara inte vilken färg det blir, för skulle vilja ha en mörkblå, men de kan man inte ha till blåa jeans då, så det kanske få blir en brun eller den andra färgen som fanns där..  i-landsproblem...

Vi har heller ingen mat hemma. Alla har ätit ute utom jag, känner mig lite mobbad. Får väll hitta något och äta.. mögligt bröd?? hahha, skojja! sånt har vi inte här hemma, men får gå och kolla sen då :p
Jag längtar faktiskt till vintern, vet inte varför. Men fatta hur mysigt det blir. Gå runt i en tjock vinter jacka och några fina skor en vinterkväll i stockholm, tycker iallafall att det är jätte goosy ;)


Kommentarer

Comment here!

Your name:
Remember me?

E-mail: (Visas bara för mig)

Din blogg eller hemsida:

Kör på bara :)

Trackback
RSS 2.0