Last monday night


Sovit gott? Jag sov sjukt djupt hela natten. Har stått och lagat amerikanska pannkakor och när jag skulle öppna lönnsirapen vägrar den att öppna sig -.-
Igår kväll var sjuukt kul. Vi träffades i Kungsholmstorg och så gick vi ganska sakta mot Riddarholmen, när vi kom dit så fanns det två "majbrasor" (vi kom dit när typ alla hade gått). Sen bestämde vi oss för att åka till kronis och sen gå vidare mot donken. Låter så sjukt tråkigt men allt är ju mycket roligare in real. Och så berättar man ju inte in i detaljen heller ^^ Hälsade på random människor, sjöng otroligt fult och högt, garvade ihjäl oss, tog bilder, pratade om serious stuff osv. En lyckad kväll helt enkelt :)
Eller en grej är inte så kul. Tappade min mobil två gånger eftersom jag trodde den var inne i fickan. Den har fått 1cm spricka på skärmen :(



Kommentarer

Comment here!

Your name:
Remember me?

E-mail: (Visas bara för mig)

Din blogg eller hemsida:

Kör på bara :)

Trackback
RSS 2.0