Ingen tid

Sitter och mobilbloggar nu istället. Hinner inte starta upp datorn och sånt skit.. Imorgon har vi SO läxförhör och jag tänkte läsa lite ikväll istället, men tänkte först uppdatera bloggen eftersom annars är den lite tråkig ^^
Körde på kjol idag. Tyckte att det var en rätt söt outfit, visar bild i nästa inlägg. Det var runt 21 grader idag, hoppas verkligen att värmen håller sig nu. Efter skolan drog jag till fridhemsplan för att hämta Erik och sen gick vi till rålis och träffade Vera, Mirre och Jossan. Vi satt där och chillade, spelade spel, kastade frisbee och sådant. Det känns som om jag har blivit liite brunare eftersom jag har gått runt med linne och kjol hela dagen.. Det uppskattas iallafall. Sen åt jag och Erik middag i donken innan vi kom hit och myste hära. Fick en bukett med rosa rosor också. Man blir så glad, jag vandrar på ett moln känns det som :)


Kommentarer

Comment here!

Your name:
Remember me?

E-mail: (Visas bara för mig)

Din blogg eller hemsida:

Kör på bara :)

Trackback
RSS 2.0