Filmer

Idag har jag inte gjort mycket. Satt och stekte ute i solen ett tag och efter det har jag bara kollat på film. Kollade nyss klart på My sisters keeper och nu laddar jag ner I am sam. Jag har bestämt mig för att dra till gymmet imorgon istället, efter att jag har slutat sola, sen måste jag också göra klart en uppsats som vi har på svenskan. Vi ska skriva om våra 4 år i vår skola och hur vi har förändrats som person från 6:an till 9:an. Jag tror att jag har glömt att nämna att vi fick tillbaka en massa berättelser som vi hade skrivit under 6:an och 7:an. Sjukt kul att få tillbaka det, skrattade hur mycket som helst. Hade galet bra fantasi då.


Min favorit outfit från den här veckan


Kommentarer

Comment here!

Your name:
Remember me?

E-mail: (Visas bara för mig)

Din blogg eller hemsida:

Kör på bara :)

Trackback
RSS 2.0