Dreams

Gud vad jag har ont i svanken och i magen, vill spy och svimma.. fresh..
Träffade papi i stan och kollade på balklänningar. Jag tror att jag har hittat min slutgiltiga balklännig. Den är så sjukt snygg! Hoppas att ingen annan kommer ha den bara ^^

Imorgon har jag ingen No eftersom jag hade det i fredags (vi gjorde np i halvklass) och det är sista lektionen så det är jävligt chill. På onsdag kommer det en överlevare från förintelsen att besöka vår skola och prata om det. Det kommer bli sjuuuukt intressant! Jag hoppas att jag köper mitt gymkort då också. Här ska det tränas inför sommaren. På torsdag har vi halvdag och på fredag blir det hungerspelen!!! Awsome week!
Men nu tror jag att jag ska lägga mig i sängen med en stor kopp varm vitchoklad, kolla på gossipgirl/keeping up with kardashians och tycka synd om mig själv.


Kommentarer

Comment here!

Your name:
Remember me?

E-mail: (Visas bara för mig)

Din blogg eller hemsida:

Kör på bara :)

Trackback
RSS 2.0