Planeering!

Hej!

Efter skolan idag så åkte jag Miranda och Avz till Mirandas områden i stan och vi köpte lite gottis i kinaaffären och sen gick vi till henne för att Miranda och Avz skulle öva på deras dans, som jag senare blev involverad i, vilket ja ångrar!
Men vi hade sjukt kul! Kom på en massa bra koreografier, vissa var sexigare än dom andra och andra var ascoola!

Imorgon har vår skola öppet hus, men vår klass behöver typ inte gå för att hälften ska till öppethus och så, så tänkte träffa pappa vid 5 kvart över 5 någon gång. Ska få min födelsedagspresent av honom och så ska vi fira både honom och mig (eftersom han fyllde år den 16 januari)


Så sjukt bra. Han ser ut som en robot, som om han har klippt och pausat fast han inte ens har de! Vill så gärna lära mig den här stilen. Har alltid vilja lära mig att glida på golvet!!!!

Kommentarer
By: Avz

svikare! Du måste vara med i vår dans! :3

2012-01-28 @ 23:35:14

Comment here!

Your name:
Remember me?

E-mail: (Visas bara för mig)

Din blogg eller hemsida:

Kör på bara :)

Trackback
RSS 2.0