Do what you want, not eny body else.

Hellu!
Hur har er dag varit? Min har varit toppen!
I jumppan idag så fick vi göra HLR, hjärt och lugn räddning, haha, de va kul! Imorgon ska vi fortsetta med såndär sidogrej..
Efter skolan så stannade jag och Avz och chillade ett tag eftersom vi inte hade något att göra och så va vi helt döda, men sen när vi hade slutat påriktigt så åkte vi hem till Filip med Andres. Där chillade vi igen o spelade TV spel, haha!

Nu ska jag baka lite scones o äta och sedan måste jag plugga. Ett läxförhör imorgon och 3 prov nästa vecka som väntar!

Bild från båten!

 

Update!



Jossan räddar Miniann! Det är den här dockan vi fick göra HLR på, stilig va?


Kommentarer

Comment here!

Your name:
Remember me?

E-mail: (Visas bara för mig)

Din blogg eller hemsida:

Kör på bara :)

Trackback
RSS 2.0