Wanties


Orkade inte göra någon avancerad redigering såhär på kvällskvisten då bigbrother slutade precis. Haha de e så kul, den där Hanna W gör ju hela programmet!!!!
Iallafall. Det dääär vill jag ha! Asså gud, skulle bli överlyckig om allt dedär skulle ligga på min säng någon dag då man kommer hem från skolan! Ska köpa en av dom blåa klänningarna någon gång  denna månad, sen får vi se om jag köper något mer. Båda klänningarna bar bar rygg, me like!

Nu ska jag iallafall gå och lägga mig för att imorgon klockan 9.00 ska vi stå utanför biografen Victoria för att vår klass ska kolla på skolbio. Tyvärr så kommer jag inte ihåg vilken bio de va vi skulle se, någon dålig tror jag...
Aja, sovgott readers!

Kommentarer

Comment here!

Your name:
Remember me?

E-mail: (Visas bara för mig)

Din blogg eller hemsida:

Kör på bara :)

Trackback
RSS 2.0