Miss summerr


Tog Hammarstran/Ragunda med strom.

 


Gick vilse i skogen med min kusin när vi skulle rasta hunden. Vi var sjukt rädda för att de skulle komma en björn eftersom det bor en björn vid den där skogen där vi gick. Tillslut kom vi fram till det där övergiva huset, scaryscary men om man ska bo där så ska man vänja sig vid övergivna hus.. Vi gick tågspåret hemåt och var livrädda ifall ett tåg skulle köra över oss..


Övergiven skola.
Och så finns det en övergiven ica, herrgård, flera hus, pensionat osv.. Det sägs att det spökar i icat, pensionatet och ett hus vid tågspåret.....



Åkte till Finland. Cyklade varje dag, vilken vältränad ass ja hade när ja kom hem.. Alla cyklar i Finland.

 






Solade och badade nästan varje dag!

 







Träffade min gamla super sexiga barndomsvän Senja som jag inte sett på år!



And we went crazy! Så sjukt kul brud, precis som jag, vill att det ska hända saker hela tiden :)))
Drog på någon booring festival som vi bestämde oss för att gå och bada på istället, och om man inte har bikini kör man på underkläder hhaha! Det åkte förbi en massa coola båtar, en va en bilbåt? :o

 


Blev gaaanskaaaa bruuun..

 






Hade j*vligt kul i Finlands vattenland Serena!

 



Hade kul i finlands nöjesfält.


Kommentarer

Comment here!

Your name:
Remember me?

E-mail: (Visas bara för mig)

Din blogg eller hemsida:

Kör på bara :)

Trackback
RSS 2.0