Iceskating

Sitter just nu och mailar iväg mitt CV för sommarjobb. I helgen ska jag gå runt i butiker för att söka och så ska jag söka inom stockholm stad. Tycker att det är viktigt att sommarjobba, då förstår man att man inte kan få allt serverat på silverfat osv, och sen är det ju roligare att få pengarna och känna sig stolt över dem.

Runt halv tio idag så var jag hos pappa och där åt vi värsta frukosten. Är fortfarande mätt av den och orkar inte äta något. Det blev en massa äggröra, bacon, rostat bröd och oboy :) Efter det åkte vi till Björknäs (jag tror att det hette så) och åkte skridskor. Sen blev det en rundtur till mina barndomstrakter där jag växte upp och såg allt med nya ögon. Gud vad allt var litet! När jag var mindre verkade allt dubbelt så stort :o
Efter det åkte vi till Nacka Forum och pappa köpte en assnygg jeansjacka till mig. Är sååå nöjd :D (visar i nästa inlägg)


Kommentarer

Comment here!

Your name:
Remember me?

E-mail: (Visas bara för mig)

Din blogg eller hemsida:

Kör på bara :)

Trackback
RSS 2.0