Hello

Idag har det varit en chill söndag!
Halv tre hade jag zumba och det var hur kul som hellst, efter det stannade jag och tränade magen och benen lite. Sen har jag nog mest tagit lungt och fixat till mig själv. Målat naglarna, smörjt in mig, fixa ögonbrynen, vaxat benen, bäddat sängen med nya lakan osv skönt!!
Imorgon blir det dans igen, en dans stil som heter SH'bam. Sen ska jag nog träna mer mage, ben och rumpa ^^ Borde starta en träningsblogg, eller inte! Nu har jag för tråkigt, är för speedad..
Ikväll blir det att kolla på Jersey Shore och Death Valley, favorit söndag!


Mypic. Lyckad va?? :)) Och så tänkte jag påpeka att jag suger på att hitta på rubriker!


Kommentarer

Comment here!

Your name:
Remember me?

E-mail: (Visas bara för mig)

Din blogg eller hemsida:

Kör på bara :)

Trackback
RSS 2.0