Blå hallen

Vilken trevlig kväll det var idag! Har ont i fötterna nu efter all dans.
Efter skolan kom jag hem, duschade, fixade mig och sedan drog jag till Mirre och mötte de andra tjejerna och fixade mitt hår där innan vi drog vidare mot Stadshuset och blåa hallen. Sjukt kul det var där, hur många skolor som helst, engelbrekt, rödaberg, matteus, vasareal, adolf fredriks musikklasser osv. Buggade, dansade vals, hotfox eller vad det heter, linedance, lite egen dans och så var det en battle. Har lite bilder att bjuda på och så några videos som jag kanske sätter in senare, nu är jag alltför trött. Jag och Vera buggade järnet när vi hade buggtävling, fast vi kom inte till final, haha!
Imorgon kan jag sova till halv tio eftersom hälften av klassen inte behöver ha någon jumppa och så har vi läsdag imorgon och slutar 14.00 :))




Kommentarer

Comment here!

Your name:
Remember me?

E-mail: (Visas bara för mig)

Din blogg eller hemsida:

Kör på bara :)

Trackback
RSS 2.0