wow, det kom som en chock



trodde ja hade gått upp i vikt..


Kommentarer
By: JOSEFINE CHRISTIANSSON

SVAR; kan tala om för dig att jag har en kompis som är tillsammans med en kille, hon var mycket smalare förut, och han tyckte nästan att det var obehagligt, äckligt tillochmed att ligga brevid henne, att krama henne och ta i henne, alltså förtår du? och jag har pratat med mina killkompisar, och det säger helt öppet att det gillar tjejer med kurvor, med kropp som man kan ta i, och det har jag även hört andra säga också, både killar och tjejer. Jag tycker personligen det är finare med lår som går ihop, än att det är flera centimeter mellan låren. håller du inte med? tryck inte ner dig på det sättet och tyck att du väger mycket, eller att du har en ful kropp. För så är det inte. Man ser sig oftast som fetare, fulare och mindre omtyck än vad man egentligen gör. du är fin!

2011-09-09 @ 17:47:58
Bloggen/Hemsidan: http://jjosefinec.blogg.se/

Comment here!

Your name:
Remember me?

E-mail: (Visas bara för mig)

Din blogg eller hemsida:

Kör på bara :)

Trackback
RSS 2.0