For it was not into my ear you whispered, but into my heart. It was not my lips you kissed, but my soul.



Så, nu har ja fixat de :p
Dagen gick assnabbt idag tyckte jag :o  På svengelskan så fick vi göra nationella, asså öva på en typ två år gammal.. Det verkar inte vara så svårt.
Efter skolan så åkte jag till Nacka o träffade pappa, Isabell o Milo. Där var det fullt ös! ;D
Känner mig såhär lite stressad ocksåå.. Vi har två prov o sen några läxor som måste göras, så bloggen får lida eftersom det är viktigare ;)

OMG, skulle ladda upp en gammal bild, så är alla mina bilder borta, VAFAN! va gör liksom min systers bilder på min användaree..?? börjar bli lite rädd häraa

Kommentarer

Comment here!

Your name:
Remember me?

E-mail: (Visas bara för mig)

Din blogg eller hemsida:

Kör på bara :)

Trackback
RSS 2.0