Wow, kul att du gillar det


Mitt.



Något megafan.
Hmm...?

Ser någon, någon skillnad på dessa två bilder?  Bara så ni vet är det första bilden på ett inlägg mitt, och det andra från en megafan, om ni missade det!
En jätte gullig bloggläsare tipsade mig om en blogg som kopierar mina inlägg och lägger in dom i hennes, naaw.

Men en sak vill jag ha klart för dig/er. Ta inte mina inlägg. Har du en blogg ska den oftast handla om dig själv, dina åsikter eller sånna saker du tipsar om. Om du bara ska kopiera andras inlägg är det ju ganska onödigt att ha en blogg om du ska sitta och leka att det var de man gjorde när man inte ens har gjort de.
Snälla nån, det här gjorde man när man var 13, senast vi 14 års ålder, inte när man är 15 gumman. Varför ska du ha en blogg och kanske planera att läsa den i framtiden (som många gör) när man skriver något man inte ens har gjort? Ha-ha säger jag bara.

Det är jätte roligt att se att du vill att din vardag ska vara som min, kanske lika smart som jag, men det kommer inte att bli så, för om alla skulle vara som jag t.ex, skulle världen vara tråkig. Liksom likadana människor överallt. Alla har sin egen personlighet och sin egen vardag.
Det är kul att veta att jag inspirerar dig och din blogg också. Men du behöver inte ta inläggen ifrån mig. Kom på något eget istället. Om du vill kopiera något eller skirva om samma sak är det bara att fråga och få ett ärligt svar, för mer farligt blir det faktiskt inte.



Update; nu har hon ändrat den, men fortfarande inslag av mitt inlägg, det här är fan askul, inte visste jag att folk gillar min blogg så mycket ^^

Kommentarer

Comment here!

Your name:
Remember me?

E-mail: (Visas bara för mig)

Din blogg eller hemsida:

Kör på bara :)

Trackback
RSS 2.0