Visste ni kanske inte om mig

1. Jag älskar Daim, pannkakor och OBOY!
2. Vi äger ett hus i Italien.
3. Jag blir lätt irriterad på människor jag inte tycker om.
4. Älskar att kolla på kläder i internet och brukar drömma om att ha allt!
5. Jag älskar att lägga iordning allting om jag ska göra något speciellt.
6. Jag har flyttat 5 gånger med pappa och 6 gånger med mamma, varva 3 gånger när dom fortfarande var tillsammans.
7. Jag har varit utomlands 12 gånger under mitt liv. Första gången när jag reste utomlands var när jag var 7 månader.
8. Jag har bott i Danmark några månader.


HAHAHHAHA, när jag geekade avatar, gud vilka tider :)

Kommentarer
By: sanna

SV: Härligt! :) Jag värmer mig med lite varm choklad framför Grey's anatomy ;) Hur mår du då? :)



Kram

2011-11-17 @ 12:20:29
Bloggen/Hemsidan: http://sannaakarin.blogg.se/

Comment here!

Your name:
Remember me?

E-mail: (Visas bara för mig)

Din blogg eller hemsida:

Kör på bara :)

Trackback
RSS 2.0