When you kiss your self

Igår va najs !
Vi hade skolfotto, det gick bra... sen tog ja om min porträtt bild när vi hade slutat, hihi. Men sen åkte jag, Avz o Mirre till grönan o så åkte vi en massa saker där. Men vi garvade mest åt Avz eftersom hon skrek på varje grej vi åkte, askuul! När vi åkte jetline så garvade alla (och eftersom de va typ ingen i grönan så va de bara typ 7 st som åkte den, haha) i tåget för hon började skrika när vi va påväg upp?
Sen käkade vi i Tyrol med Avz mamma och hennes kompisar och sedan fortsatte vi att åka :p

Juste, Vi åkte blåa tåget, dom hade gjort om den, o den va så sjuukt mycke läskigare nu. Och sen gick vi i spökhuset. Ni skulle ha sett mig..
Jag och Avz gick med två andra tjejer och så gick vi in i huset. Och precis när vi hade gått upp för trappan kommer den här SAWclownen från ingenstans och börjar gå efter oss. Sen va sååå läskigt, ni skulle sett oss, ja lovar att vi gav dom hörselskador o sen sprang ja bara iväg från Avz, stackarn. Men fick panik helt ärligt, hatar clowner!
Sen kom vi till balkongen och sen gick vi in igen när vi hade lugnat ner oss. Sen efter vi gått halva andra delen så kollar ja bakåt o ser en kritvit människa med svart lång hår o svarta ögon o vit tröja på sej (the ring tjejen) komma mot oss och lät precis så som hon i the grudge :o. Jag bara spraang iväg! så sjukt bra på att göra sitt jobb! Sen va det typ scream också där.

Efter tio min när vi hade kommit ut hade mitt hjärta fortfarande inte lugnat ner sig.. ^^ Den nya twister va också fett kul :D



får en skit obehaglig känsla över att bara se den sista bilden

Avz kommer att ladda upp bilder i fb någon gång så lägger in bilder från grönan med tiden :D


Kommentarer

Comment here!

Your name:
Remember me?

E-mail: (Visas bara för mig)

Din blogg eller hemsida:

Kör på bara :)

Trackback
RSS 2.0