6 saker ni kanske inte visste

1. När filmer är jätte sorliga så brukar ja få tårar i ögonen, samma sak me om dom e skit läskiga, men då gömmer ja mig under täcket.
2. Jag och min mobil är själsfränder eller vad det heter, om den är borta mer än 1 sekund och ja inte hittar den får jag panik och allt det där.
3. När jag sover, måste jag alltid känna väggen när ja somnar eller så måste ja ha något ovanför mitt öra, jag vet, dålig vana!
4. När ja har tråkigt vid datan sitter jag och spelar en massa nördiga spel, antingen i spela.se, facebook eller sims, haha.
5. Jag älskar att ha ööverdrivet mycket vaniljsås på pajer och sånt :D
6. Jag kollar min blogg fleera gånger om dagen, det går knappast att räkna alla,,


Kommentarer

Comment here!

Your name:
Remember me?

E-mail: (Visas bara för mig)

Din blogg eller hemsida:

Kör på bara :)

Trackback
RSS 2.0